04.04.2013 Objavljen članek v občinskem glasilu Viharnik - Marec 2013 - Športno društvo PREDDVOR

Pojdi na vsebino

04.04.2013 Objavljen članek v občinskem glasilu Viharnik - Marec 2013

Aktualno > Objave

ŠD PREDDVOR ORGANIZIRALO SMUČARSKI TEČAJ ŽE PETIČ ZAPORED

Prvega marca smo uspešno zaključili že peti "tradicionalni" smučarski tečaj v Kranjski Gori za osnovnošolske otroke v organizaciji Športnega društva Preddvor. Ta dogodek predstavlja eno od večjih športnih dejavnosti v naši občini. V teh nekaj letih se je zelo dobro prijel, saj se o njem govori še dolgo časa potem, ko sneg že skopni. Priprave se sicer vedno začnejo že jeseni, ko udeležence iz preteklih let opozorimo na kranjski zimskošportni sejem, kjer lahko  zamenjajo preraslo opremo, učitelji pa jim pri izbiri svetujemo.

Ideja o organizaciji takega projekta je padla pred petimi leti, ko smo ugotovili, da lahko, poleg naše osnovne nogometne dejavnosti, otrokom ponudimo tudi užitke na snegu. V športnem društvu smo imeli že usposobljen strokovni kader učiteljev smučanja, ki redno obnavljajo svoje znanje in uradne licence ter ustrezno bazo otrok, ki po večini izhaja iz domače Osnovne šole Matije Valjavca v Preddvoru. Za smučišče smo izbrali Kranjsko Goro, z enostavnim dostopom direktno iz avtobusnega postajališča in primerne proge tako za popolne začetnike, kot tudi za zahtevnejše smučarje. Prvo leto se nas je nabralo skoraj štirideset, naslednje leto pa je bil avtobus že poln. Zadnja tri leta se na smučanje vozimo z dvema avtobusoma, saj nas je vsako leto več.

Tudi letos je bil že prvi odziv nad pričakovanji, čeprav splošne razmere za družinske proračune niso nič kaj ugodne. Bolj ko smo se bližali letošnjim počitnicam, bolj je bilo jasno, da bo lanskoletna številka presežena. Letos se je število udeležencev skupaj z učitelji ustavilo pri številki devetdeset, od tega je bilo kar tretjina novih tečajnikov. Novost v letošnjem letu je bila dodatna deskarska skupina, ki je zamenjala skupino odraslih in pa petdnevna smučarska vozovnica s sliko, s katero smo uspeli ohraniti ceno tečaja nespremenjeno.

Zima nas letos res ni pustila na cedilu in kot smo obljubili, smo prvi dan tečaja poskrbeli za pravo zimsko pravljico, čeprav smo še zvečer zaskrbljeno gledali v nebo in razmišljali, kaj nam bo prineslo jutro. Ker je bilo letos res veliko novincev, se je začetni jutranji kaos zdel še večji kot ponavadi, vendar pa se je nekje v slabe pol ure umiril. Predsednik ŠD Preddvor Roman Rogelj je poskrbel za formalno/finančne zadeve in udeležencem razdelil klubske koledarje, učitelji pa so poskrbeli za porazdelitev tečajnikov in opreme po obeh avtobusih. Številke preštetih so se ujemale s seznamom in že smo drveli proti zasneženi Kranjski Gori.

Po znanju učencev iz preteklih tečajev in dodatno pridobljenih informacijah od staršev ter preizkusom znanja novincev smo sestavili deset skupin - od zelenih začetnikov, preko oranžnih in modrih sredinčkov, pa do rumenih smučarskih znalcev ter seveda deskarjev. Prvi dan pomeni tudi navajanje na novo skupino in snežno površino, saj si je marsikdo šele na tem tečaju prvič nadel smučarsko opremo in stopil na sneg. Na kosilu se je že videlo zadovoljstvo otrok, ki se je nadaljevalo tudi popoldne. Vidno utrujeni, a vseeno dobre volje, smo napolnili avtobusa in se odpeljali domov, kjer so nas na avtobusnih postajah že čakali starši.

Čeprav smo se že prvi dan porazdelili po skupinah, nam je čas dopuščal fotografiranje šele naslednje dni, ko so bile skupine že dokončno formirane. Skupna ugotovitev učiteljev je bila, da so bile spet sestavljene zelo homogeno in da je bilo z njimi možno kvalitetno delati. Tudi žičničarji so nam sproti potrjevali dobro vzgojo in pridobljeno znanje tečajnikov. V četrtek popoldne smo izvedli tekmovanje v veleslalomu, ki si ga je ogledala tudi ravnateljica OŠ Matije Valjavca Preddvor ga. Mateja Sajovec in med otroke razdelila vrečko bonbonov.

Zadnji dan se je po treh vremensko nestabilnih dneh, ko smo zjutraj s strahom pogledovali v nebo, začel kot v zimski pravljici. Jasno nebo brez oblačka in temperatura malo pod ničlo sta obetala najlepši dan v tednu. Pričakovano pa se je pojavila tudi gneča na smučišču . Dopoldne smo izkoristili predvsem za pripravo na nastop skupin, ki so se ob 13. uri spustile po terenu in staršem v izteku smučišča pokazale, kaj smo se naučili. Nastop si je tokrat ogledal tudi župan Občine Preddvor Miran Zadnikar. Seveda ni manjkal zadnji tradicionalni spust barvaste kače naših smučarjev in deskarjev. Le ta je bila najdaljša doslej, praktično od vrha vlečnice Mojca 2 do izteka.

Na zaključku je zbrane tečajnike, njihove starše in sorodnike najprej nagovoril predsednik ŠD Preddvor, ki je pohvalil organizacijo in učiteljski zbor, zaradi katerega je tečaj deloval umirjeno in tekoče. Zahvalil se je tudi staršem in otrokom za udeležbo ter sponzorjem za pomoč pri izvedbi. Izpostavil je Občino Preddvor, ki je letos prispevala enodnevni prevoz otrok ter temu dodala še denarni prispevek za hrano. Vodja tečaja Slavko je nato poudaril že peto jubilejno izvedbo zaporedoma in tečaj kot tak prav tako ocenil za uspešnega. Podelitve priznanj in nagrad smo opravili učitelji posameznih skupin glede na rezultate veleslalomske tekme in ob tem tudi pokomentirali svoje tečajnike ter njihove dosežke. Strinjali smo se, da so prav vsi mladi udeleženci nekaj posebnega, da je z njimi mogoče dobro delati, pa tudi to, da nam starši vse bolj zaupajo in vse manj posegajo v strokovno delo učiteljev. Na koncu nismo pozabili niti na sedmerico otrok, ki so se udeležili vseh petih tečajev do sedaj. Zaključek tečaja se je nekoliko raztegnil in z rahlo zamudo smo se odpeljali domov. Vsi skupaj smo zadovoljni, rahlo utrujeni in z veliko lepimi vtisi odšli proti svojim domovom in naproti lepemu vikendu.

"Letošnji smučarski tečaj je bil najboljši doslej!" je vodja tečaja Slavko A. Bogataj v stilu Juana Antonia Samarancha zaključil nagovor učiteljskemu zboru. Seveda je to lahko izjavil šele pozno zvečer, ko so po mobilnih in elektronskih komunikacijah začele prihajati same pohvale. Takrat smo se tudi organizatorji lahko dokončno oddahnili. Tečaja in počitnic je bilo s tem konec, takoj v ponedeljek pa smo bili spet na poti v šolo in na delo...

V naši osnovni nogometni dejavnosti trenutno mlajše selekcije zaključujejo zimsko ligo v Šenčurju, članska ekipa pa je v začetku marca že opravila spomladanske priprave v Medulinu in začela trenirati za drugi del tekmovalne sezone. Le ta se začne v začetku aprila in bo trajala do sredine junija, ko bomo spet imeli tradicionalne prireditve z zaključkom sezone mlajših selekcij, srečanju generacij NK Preddvor in prvenstvom Občine Preddvor v malem nogometu. Vabljeni torej na domače igrišče Za žago! Več o našem delu pa na www.sd-preddvor.si...

Marec 2013

Pripravil: Marjan Bogataj

Skupinska slika z občinsko zastavo