29.06. - 3.7.2015 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru 2015 - Športno društvo PREDDVOR

Pojdi na vsebino

29.06. - 3.7.2015 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru 2015

Aktualno > Dogodki in odmevi
LEGENDA:
  • POHOD: Primerna obutev-oblačila, pohodne palice, bidon, …
  • VRBSKO JEZERO: 2X Brisača, kopalke, natikači, krema za sončenje, …
  • ORIENTACIJA: Primerna obutev (obutev za tek, bidon)
  • NOČITEV: Spalno vrečo, oblačila za spanje, zobna ščetka, krema proti komarjem ;), … Vse to lahko prinesete v popoldanskem času.

DAN 1 - Ponedeljek 29.6.2015

Po izkušnjah vidim, da se 1. dan kampa vedno začne malce v krču. Ampak po parih minutah je vse po starem :). Danes smo na začetku malce več časa porabili tudi zaradi spoznavanja novih obrazov. Z veseljem povem, da je na letošnji kamp prišlo kar nekaj novih fantov in da so se super vklopili med "stare mačke" kampa ;).

Dan je potekal po planu. Na jutranjem treningu so fantje pokazali veliko znanja nogometnih vrlin in kljub pred kratkem končani sezoni še vedno željni treninga, dela in učenja po novih taktikah. Po treningu je sledila malica in tradicionalni "čas na off". Obiskali smo našega dobrega prijatelja Sašota, ki je lastnik super objekta odbojke na mivki nad Preddvorskim jezerom. Zabavali smo se vse do kosila. Za kosilo nas je gostilna Bizjak že prvi dan postregla s poslastico. Na jedilniku je bil dunajski zrezek s pomfrijem in za otroke naj dodatek- ketchup :). Sledil je počitek, kjer so nekateri to vzeli  dobesedno, drugi pa čas kratili na različne načine.Za konec prvega dne smo se razdelili v štiri ekipe in odigrali odlično partijo nogometa.

1. dan kampa se je končal SUPER :))

DAN 2 - Torek 30.6.2015

Današnji plan dneva je bil malce spremenjen. Na pohod smo se odpravili že v dopoldanskih urah. Preden smo odšli na Jakob pa smo seveda poskrbeli, da lačni in žejni ne bomo ter da bomo odšli na pot Enotno oblečeni :). Na vrhu Jakoba smo dobili celo pohvale za vzdržljivost in organizacijo od samega župana občine Preddvor ter snemalne ekipe Kanal A :).

Iz Jakoba nazaj smo šli s trebuhom za kosilom ;) . Danes nam je gostilna Bizjak postregla z makaroni s piščančjim mesom in zelenjavo. Njaaamiii :). Po kosilu smo si vzeli kratko pauzo, za tem pa je sledilo podelitev kompletov nogometne opreme. Pravi lepotci so v njih :). Dan smo zaključili z odbojko na mivki in različnimi igrami. Bilo je pa opaženo, da so nekateri že z mislimi na jutrišnji dan. Kopanje na Vrbskem jezeru :)))).

DAN 3 - Sreda 1.7.2015

Kaj naj rečem za današnji dan. Bili na Vrbskem jezeru in se imeli FENOMENALNO. Slike povedo vse ;).

DAN 4 - Četrtek 2.7.2015

D-day oz najdaljši dan.
Danes nas čaka res pester dan: trening, odbojka, orientacijsko tekmovanje ter postavljanje šotorov in spanja pod milim nebom :). Začel se je z dopoldanskim treningom in tekmo-generalko pred jutrišnjem zaključkom, kjer bomo staršem pokazali kako so mlajši nadgradili osnove nogometa in nekateri starejši na taktiki same igre. Zaradi vročine, ki nas spremlja že cel teden, nismo pretiravali preveč.

Všeč in veseli smo lepega vremena ampak prevelikih temperatur pa ne :(. Po treningu in malici smo še zadnjič obiskali prijatelja Sašota na igrišču z odbojko, kjer smo se ohladili in posladkali z sladoledom in malo sprostili z igrami na mivki, trampolinu, itd.... Čas hitro mine, če v nečem uživaš oz delaš rad. Tako je tudi pri nas. Napočil je čas za kosilo in za slastne njoke v bolonjski omaki :).

Po kosilu smo si vzeli večji odmor pred tekmovanjem v orientaciji, ki je bilo na sporedu ob 16h. Nekateri so iskali senco in se skrivali pred soncem, nekateri pa hladili v reki :). Prišel je čas, da se otroci pomerijo kdo oz katera skupina je najbolj orientirana in precizna (streljanje z zračno puško). Vodja tekmovanja Mitja jih je razvrstil po skupinah, seznanil s pravili tako da se je tekmovanje lahko začelo :). Za rezultate o zmagovalcih boste mogli pa počakat do jutri, kjer jih bomo razglasili na jutrišnjem zaključku.

Po orientacijskem tekmovanju smo počakali starše, ki so pripeljali šotore in skupaj z njimi začeli s postavljanjem...Medtem časom smo pojedli večerjo. Za večerjo smo imeli mešano meso na žaru s pomfrijem... Pripravili smo manjši kres, kjer so otroci kasneje pekli sladkorne pence..... Da ne bom predolg, bom skrajšal in povedal da smo se zabavali dolgo v noč :))).

DAN 5 - Petek 3.7.2015  (zaključek)

Prebudili smo se v lepo jutro :).

Današnji plan je bil prvo pojesti zajtrk. Zelo pomembni del dneva. Po zajtrku smo se zorganizirali in začeli s pospravljanjem šotorov. Zaradi vročine, ki nas je spremljala skozi celoten teden, smo se odločili, da namesto treninga naredimo kar tekmovanje v hitrostnem poligonu, počakamo na kosilo in vzamemo prosto dokler ne pridejo starši. Kot vedno, nas je Janez zopet postregel s super kosilom. Puranji zrezki v smetanovi omaki z rizem :))).

V prostem času smo se dogovorili kako se bomo razdelili v ekipe in staršem pokazali kako dobro igramo nogomet. Ker smo imeli še dovolj časa do prihoda staršev, smo nekateri malo počili v senci dreves, nekateri pa korajžno skočili v reko :). Žal se vse dobro, super enkrat konča. Tako se je tudi 3. nogometni kamp D7. Dočakali smo prihod staršev. Predstavili smo dve partiji dobrega nogometa, imeli "kratki" govor oz povzetek kampa. Otroci so dobili priznanja za udeležbo in najboljšim za orientacijo in hitrostni poligon podelili tudi medalje. Skupaj s starši smo se poveselili ob dobrih čevapčičih, pijači in posladkali zdaj že s tradicionalno torto :).

Še enkrat HVALA staršem za zaupanje in pomoč, Luciji, Mitju za pomoč pri delu z otroci, gostilni Bizjak da nismo bili lačni, Sašo- beach wolley.

Hvala ŠD Preddvor za podporo in hvala Žana-Klemen ( športna oprema-Givova ).