30.06. - 4.7.2014 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru 2014 - Športno društvo PREDDVOR

Pojdi na vsebino

30.06. - 4.7.2014 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru 2014

Aktualno > Dogodki in odmevi

DAN 1 - Ponedeljek 30.6.2014

Na prvi dan kampa nam je žal ponagajalo slabo vreme (dež, veter, nizka temperatura), tako da nismo mogli narediti dnevnega plana, kot smo si ga želeli. Seveda, pa nam to ni vzelo dobre volje in smo se zabavali malo drugače :). Sprehodili smo se do jezera
, kjer smo si v tamkajšnjem lokalu privoščili vroči kakav s smetano. Vremenu primerno seveda ;). Nasmejani, polni heca, smo se še malo sprehodili ter vrnili v bazo. V čakanju na lepše vreme smo si eni krajšali čas z različnimi družabnimi igrami. Drugi so malo raziskovali okolico :).

Ob 13h je bil čas za kosilo,kjer nam je super sporty špagete naredila nam že znana gostilna Bizjak iz Zg. Bele. Hvala Janez :).
Po kosilu smo malce dali v ler....nato pa je po zaslugi boljših vremenskih razmer prišel tudi čas za nas. Takoj smo se napravili v nogometno opremo in skočili na igrišče, kjer smo odigrali eno fajn partijo nogometa.

Tako je minil naš prvi dan kampa :)

DAN 2 - Torek 1.7.2014

Današnji dan se je začel podobno kot včeraj. Slabo vreme (dež, nizke temperature) nam je ponagajalo vse tja do 11.ure. Krajšali smo si čas z različnimi družabnimi igrami in iger z žogo. Takoj, ko je nehalo deževati in je posijalo sonce :), smo se odpravili k prijatelju Sašotu (lastnik odbojke na mivki ob Preddvorskem jezeru) na obisk, kjer smo ob dobri postrežbi, igrali še odbojko na mivki in nogomet. Bilo je SUPER. Hvala Sašo.

Bil je čas za kosilo in vrnili smo se nazaj v bazo, kjer smo nestrpno čakali vozilo gostilne Bizjak... Čakanje se je splačalo, ker je bilo danes na meniju "dunajski zrezki s pomfrijem"..NJAAMII :)). Ko se je hrana malce poležala v naših želodčkih, smo se pripravili na naslednji in zadnji plan dela današnjega dne... Pohod na Jakoba :). Fantom in dekletoma VSA ČAST. Brez težav odpravili vse ovire do vrha. Bilo je zelo zabavno :))).

Z današnjim dnem in pridnostjo, so si zaslužili jutrišnji day off.
GREMO NA BAZEN :)

DAN 3 - Sreda 2.7.2014

Kot sem napisal včeraj, je bil danes dan na off :).

Zbrali smo se zjutraj v bazi, kjer smo se pripravljali pred odhodom na bazen. Ob 10h nas je Alpetourjev avtobus odpeljal na Kranjsko kopališče, kjer smo z otroci preživeli fantastičnih 6ur... Skakali v vodo, tekmovali v plavanju, nalizali sladoleda ter najedli slastnih pizz :).

Vsaka super stvar hitro mine, pravijo....
žal je bilo danes tako tudi pri nas :(. Odhod iz bazena proti bazi 16:30... Zahvalil bi se prijaznima šoferjama za varen prevoz nazaj in seveda Viliju za organizacijo tega prevoza. HVALA :).

Kaj bi še govoril.....slike povejo vse :))))

DAN 4 - Četrtek 3.7.2014

D-dan, najdaljši dan kampa :). Trening in igranje nogometa je bil dopoldanski plan. Po končanem treningu smo si vzeli prosti čas, kjer smo se že malce pripravljali na popoldansko orientacijsko tekmovanje. Ura je odbila 13:00 in že nas je na mizah čakalo kosilo. Danes smo imeli makarone s puranjim mesom v smetanovi omaki. Kot vedno, nas gostilna Bizjak preseneti z res super okusno hrano :).

Po kosilu smo si dovolili malce počitka, potem pa počasi odpravili na sam štart orientacijskega tekmovanja, kjer nas je že čakal Mitja Vodeb, organizator samega tekmovanja. Tako kot lansko leto, je tudi letos naredil super tekmovanje.
Štart samega tekmovanja v orientaciji je bil pri našem prijatelju Sašotu (odbojka na mivki Preddvor). Otroci so bili porazdeljeni v osem skupin. njihov prvi del naloge, je bilo poiskati 6 točk v najkrajšem času... drugi del oz zaključek je bil pa v bazi, kjer so streljali z zračno puško v tarčo... več o zmagovalcih jutri.

Ko je bilo tekmovanja konec, se je pa za otroke začelo dogajat. Postavljanje šotorov za spanje pod milim nebom ter priprave na hotdog party in pečenje penic na ognju. NOOROO :).

DAN 5 - Petek 4.7.2014 ZAKLJUČEK

Zbudili smo se v lep, sončen, topel dan. Prekrasen pogled na hribe okoli nas. Ko smo prišli k sebi, se umili, umili zobe, nas je čakal zajtrk. Za zajtrk smo imeli čokolino, čokoladne kosmiče in domača jajčka :).
Po zajtrku smo se dogovorili, da s skupnimi močmi pospravimo šotore, pojemo malico in po želji otrok odpeketamo še zadnjič k prijatelju Sašotu na odbojko ipd... Kot vsakič so uživali na polno.

Čas je bil za kosilo, zato smo se počasi vrnili v bazo. Danes smo na jedilniku za kosilo imeli njoke z golažem :)). Po kosilu so otroci imeli prosti čas, Lucija in moja malenkost pa sva se pripravila še na zadnje tekmovanje
- spretnostni poligon. Na tekmovanju so vsi pokazali velik napredek o hitrosti, motoriki, vodenju žoge, itd.... Bilo je napeto :). Več o zmagovalcih na koncu.

Pred samim koncem kampa so se pa fantje razdelili v dve ekipi in igrali med seboj. Z igro so vas tudi dočakali, kot ste že sami potem videli. Tekma je bila enkratna. Veliko zadetkov, preobratov in čustvenega naboja. Tekma se je končala z izenačenim izidom 6:6.
Na koncu smo imeli zaključek, kjer sva predsednik ŠD Preddvor Roman Rogelj in jaz imela krajši nagovor ter z Lucijo in Mitjo otrokom podelili priznanja, medalje, darila ter nagrade za tekmovanja...

Sledil je piknik in super druženje s starši.

ZMAGOVALCI TEKMOVANJ:

PLAVANJE:
skupina A : 1. Laru Golob, 2. Maks Zager, 3. Marcela Kos
skupina B : 1. Jošt Prestor, 2. Matevž Parte, 3. Anže Vesel

ORIENTACIJSKO TEKMOVANJE:
1. mesto ekipa JASTREBI ( Vid Murnik, Maks Pavlič, Ula Pavlič )
2. mesto ekipa KOSI ( Marcela Kos, Maks Zager, Nace Lepoša )
3. mesto ekipa ALBATROSI ( Gregor Kos, Žan Bunić, Zala Vodeb )

SPRETNOSTNI POLIGON:
skupina A : 1. Žan Bunić, 2. Luka Prestor, 3. Maks Pavlič
skupina B : 1. Rok Roblek, 2.
Nace Lepoša , 3. Jošt Prestor

Za konec bi se še enkrat zahvalil staršem za zaupanje in pomoč. Zahvalil bi se tudi ŠD Preddvor, gostilni Bizjak, Mobitel-Telekom, Božu Crijeviču (Royal), Prokozmetiki, SP avto, Medalje-Primožič, ...

Seveda, pa brez pomoči asistentov ne bi šlo, zato VELIKA HVALA tudi Luciji Kos ter Mitji Vodeb, Niki Lombar in Evelini Kos ;).